Svar: 18 timers rejse med få uger gammel baby
10. december 2007
Alder:
1 mdr.
Kære Stine
Tak for din tilbagemelding og fine beskrivelse af hvordan I har klaret turen. Jeg er helt sikker på at andre forældre vil kunne drage stor nytte af jeres erfaringer, så super, tak for det:o)
Jeg håber at også dit indlæg på konferencen forløb planmæssigt og at alt i den retning klappede som det skulle.
Og så håber jeg at I også fik gjort jer lidt gode julegaveindkøb (dollarkursen er jo rigtig god) og at der foruden behov for kogt vand fra Starbucks også var tid til at få smagt deres Caramel Macchiato - en formidabel kaffe!
Rigtig god jul til jer alle 3:o)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske